Materiali di gomma cumuni — Introduzione à e caratteristiche FFKM
Definizione FFKM: A gomma perfluorata si riferisce à u terpolimeru di etere perfluorata (metilvinil), tetrafluoroetilene è etere perfluoroetilene. Hè ancu chjamata gomma perfluoroetere.
Caratteristiche FFKM: Hà a stabilità termica è chimica di l'elasticità è di u politetrafluoroetilene. A temperatura di travagliu à longu andà hè di -39 ~ 288 ℃, è a temperatura di travagliu à cortu andà pò ghjunghje à 315 ℃. Sottu à a temperatura di fragilità, hè sempre plasticu, duru ma micca fragile, è pò esse piegatu. Hè stabile per tutti i prudutti chimichi, eccettu per u gonfiore in solventi fluorurati.
Applicazione FFKM: scarsa prestazione di trasfurmazione. Pò esse adupratu in situazioni induve u fluororubber hè incompetente è e cundizioni sò dure. Hè adupratu per fà guarnizioni resistenti à diversi mezi, cum'è carburante per razzi, cordone umbilicale, ossidante, tetrossidu d'azotu, acidu nitricu fumante, ecc., per l'aerospaziale, l'aviazione, a chimica, u petroliu, u nucleare è altri settori industriali.
Altri vantaghji di FFKM:
In più di una eccellente resistenza chimica è di resistenza à u calore, u pruduttu hè omogeneu, è a superficia hè senza penetrazione, crepe è fori di spillo. Queste caratteristiche ponu migliurà e prestazioni di sigillatura, prulungà u ciclu operativu è riduce efficacemente i costi di manutenzione.
Ningbo Yokey Precision Technology Co., Ltd vi dà più scelta in FFKM, pudemu persunalizà a resistenza chimica, à alta temperatura, l'insulazione, a durezza dolce, a resistenza à l'ozonu, ecc.
Data di publicazione: 06-ott-2022