Parte 1
Preparazione prima di a riunione - Una preparazione approfondita hè a metà di u successu
[Rivisite u cumpletamentu di u travagliu precedente]
Verificate u cumpletamentu di l'azzioni da i verbali di e riunioni precedenti chì anu righjuntu i so termini, fucalizendu sia nantu à u statu di cumpletamentu sia nantu à l'efficacità. Sè qualchì travagliu di risoluzione ferma incompiutu, investigate è analizate i motivi di a mancata cumpletazione.
[Statistiche cumplete di l'indicatore di qualità]
Raccoglie è analizà indicatori di qualità interni è esterni per u periodu, cum'è u rendimentu di u primu passu, u tassu di perdita di qualità, u tassu di perdita di scarti, i tassi di rilavorazione / riparazione è i guasti à chilometru zero.
[Analizà l'incidenti di qualità durante u periodu]
Classificà i prublemi di qualità di u produttu per unità, pruduttu è mercatu. Questu include piglià foto, registrà i dettagli è realizà analisi di e cause principali. Crea una presentazione PPT per mustrà a situazione è i fenomeni di i prublemi di qualità, analizà e cause è formulà misure correttive.
[Chiarite i temi di a riunione in anticipu]
Prima di a riunione, u direttore di u dipartimentu di qualità deve determinà i temi di discussione è di risoluzione. U persunale di gestione di a qualità deve distribuisce in anticipu i materiali di riunione pertinenti à l'unità cunnesse è à i participanti. Questu li permette di capisce è di cunsiderà i punti di discussione in anticipu, migliurendu cusì l'efficienza di a riunione.
[Invita i dirigenti anziani di a cumpagnia à participà]
Sè i temi chjave da discute sò prubabili di causà un disaccordu significativu è di rende difficiule ghjunghje à un consensu, ma i risultati di a discussione anu un grande impattu nantu à a qualità di u travagliu, cumunicate e vostre idee cù i dirigenti anziani in anticipu. Ottene a so appruvazione è invitateli à participà à a riunione.
Avè i dirigenti chì assistenu à a riunione pò facilmente determinà a direzzione di a riunione. Siccomu e vostre idee sò digià state appruvate da i dirigenti, a risoluzione finale di a riunione serà u risultatu chì aspettate.
Parte 2
Implementazione durante a riunione - U cuntrollu efficace hè chjave
[Cunnettevi per capisce a presenza]
Stampate una scheda di registrazione è dumandate à i participanti di cunnettassi. I scopi di a registrazione sò:
1. Per cuntrullà a prisenza in situ è riflette chjaramente quale hè assente;
2. Per serve da basa per valutazioni pertinenti s'ellu ci sò sistemi di valutazione cunnessi, rinfurzendu cusì l'attenzione di l'altri dipartimenti à e riunioni di qualità;
3. Per facilità a registrazione di e riunione cù e persone rispunsevuli. Sè altri dipartimenti ùn implementanu micca e questioni risolte dopu o dichjaranu ignuranza, a foglia di firma di a riunione serve cum'è prova forte.
[Rapportu nantu à u travagliu precedente]
Prima, fate un rapportu nantu à u statu di cumpletamentu è a qualità di u travagliu precedente, cumpresi l'elementi micca finiti è e ragioni, è ancu e situazioni di penalità. Fate un rapportu nantu à l'implementazione di e risoluzioni di e riunioni precedenti è u cumpletamentu di l'indicatori di qualità.
[Discute u cuntenutu di u travagliu attuale]
Nutate chì u moderatore deve cuntrullà èafferràu tempu di parlà, u prugressu è u tema durante a riunione. U cuntenutu chì ùn hè micca cunforme cù u tema di a riunione deve esse firmatu.
Guidate ancu à tutti per parlà di i punti chjave di discussione per evità situazioni fredde.
[Organizà a Registrazione di e Riunioni]
Determinate u persunale di registrazione di e riunioni per registrà u cuntenutu principale di i discorsi di ogni unità durante a riunione è registrà i punti di risoluzione di a riunione (questu travagliu hè assai impurtante, postu chì u scopu di a riunione hè in realtà di furmà risoluzioni).
[Metodi per scopre i prublemi]
Per i prublemi di qualità chì sò stati scuperti, u dipartimentu di qualità deve stabilisce un "Registru di i prublemi di qualità" (formulariu) classificendu i prublemi ABC secondu a so natura è registrendu i prublemi.
U dipartimentu di qualità deve fucalizza si nantu à u seguimentu di i prublemi di classe A è B è aduprà a gestione di u culore per riflettà i progressi in a risoluzione di i prublemi. In a riunione mensile di qualità, realizà rapporti periodichi è rivisioni per mese, trimestre è annu (i prublemi di classe C ponu esse gestiti cum'è elementi d'osservazione), cumprese l'aghjunta è a chjusura di vari prublemi.
1. Norme di classificazione di i prublemi di qualità:
Una Classe–Accidenti in lotti, difetti ripetitivi, prublemi di qualità causati da fattori umani cum'è a violazione di e regulazioni o l'operazioni contr'à e regule.
Classe B–Prublemi di qualità causati da fattori tecnichi cum'è u cuncepimentu o u prucessu, prublemi di qualità causati da a mancanza di regulamenti o regule imperfette, prublemi di qualità causati sia da fattori tecnichi sia da lacune di gestione o ligami debuli.
Classe C–Altri prublemi chì anu bisognu di migliurazione.
2. Ogni prublema di classe A è B deve avè un "Formulariu di Rapportu d'Azione Correttiva è Preventiva" (rapportu 8D), ottenendu un rapportu per prublema, furmendu un ciclu chjusu prublema-contramisura-seguimentu o PDCA. E contramisure devenu include suluzioni à cortu, mediu è longu andà.
In a riunione mensile di qualità, fucalizza nantu à a segnalazione di se u pianu hè statu implementatu è a valutazione di l'effetti di l'implementazione.
3. Per u travagliu di rettificazione di i prublemi di classe A è di certi prublemi di classe B, aduprate metudi di gestione basati nantu à prughjetti, create squadre di prughjetti speciali è prugettate i prublemi.
4. A risoluzione di tutti i prublemi di qualità deve infine avè solidificatu a pruduzzione o a trasfurmazione, diventendu un mecanismu à longu andà. Questu include, ma ùn hè micca limitatu à, cambiamenti di disegnu o di cuncepimentu, cambiamenti di parametri di prucessu è miglioramentu di i standard operativi.
5. A riunione mensile di qualità deve fà rapportu nantu à i prublemi di qualità è i progressi di a suluzione, ma ùn deve micca fà di a riunione mensile di qualità una leva o una dipendenza per risolve i prublemi.
Per ogni prublema di qualità, una volta scupertu, u dipartimentu di qualità deve urganizà i dipartimenti pertinenti per tene riunioni speciali per discute è furmà un "Formulariu di Rapportu d'Azione Correttiva è Preventiva", risolve i prublemi in u seguitu cutidianu.
6. Per certi prublemi chì ùn anu micca furmatu suluzioni à ciclu chjusu, ponu esse discussi in a riunione mensile di qualità, ma i dipartimenti pertinenti devenu esse infurmati di l'infurmazioni pertinenti in anticipu per pudè preparassi per a discussione in anticipu.
Dunque, u rapportu di a riunione mensile deve esse mandatu à i participanti almenu 2 ghjorni lavorativi in anticipu.
Parte 3
Seguitu dopu à a riunione - L'implementazione hè fundamentale
[Chiarificà e Risoluzioni è Emettele]
Chiarificà tutte e risoluzioni di a riunione, cumpresi u cuntenutu specificu di u travagliu, i nodi di tempu, l'ubbiettivi previsti, i risultati, e persone rispunsevuli è altri elementi chjave, è presentalli à u capu di a cumpagnia incaricatu per a cunferma di a firma.
[Tracciamentu è Cuurdinamentu]
U dipartimentu di qualità hà bisognu di seguità continuamente u prucessu di implementazione di e questioni di risoluzione è di capisce i progressi in tempu utile. Per i vari prublemi chì nascenu durante l'implementazione, furnisce attivamente feedback, cumunicà è cuurdinassi per eliminà l'ostaculi per un prugressu di u travagliu successivu senza intoppi.
Data di publicazione: 07 di nuvembre di u 2025
